Wdrożenia IT – Na czas z uśmiechem

Outsourcing IT

Outsourcing IT w praktyce może obejmować pełną obsługę, jak również tylko wybrane elementy lub procesy. Przeniesienie obsługi informatycznej do firmy outsourcingowej pozwala optymalizować procesy biznesowe, co wymiernie poprawa efektywność, a tym samym zwiększa konkurencyjność w biznesie. Dla właściciela firmy oczywistym jest, że lepiej jest skupić się na swojej działalności, zwiększyć wydajność, a informatykę powierzyć firmie informatycznej posiadającej doświadczenie i specjalistów niż robić to dalej we własnym zakresie.

  • Doradztwo w zakresie informatyzacji firmy.
  • Zdalną administrację systemami serwerowymi (Windows Server, Exchange, SQL, SharePoint).
  • Zdalne serwisowanie oprogramowania stacji roboczych.
  • Instalację, aktualizację oraz konfigurację oprogramowania stacji roboczych oraz serwerów.
  • Serwisowanie sprzętu u klienta.
  • Zarządzanie bezpieczeństwem infrastruktury sieciowej (Firewall, UTM).
  • Dostarczenie oraz monitorowanie systemów antywirusowych.
  • Zakup i dostarczenie nowego sprzętu komputerowego.
  • Inwentaryzacje i dokumentacje posiadanych zasobów komputerowych.
  • Tworzenie kopii zapasowych (backup) danych znajdujących się na stacjach roboczych i serwerach.
  • Wirtualizację zasobów informatycznych.
  • Zarządzanie i administrację sieciami informatycznymi