#1 Wiadomości z Serwisu Szeran – ogólnie

Dzień dobry,

W tym wpisie zamieszczamy podstawowe informacje, które umożliwią Ci szybki kontakt i podstawowe zasady. W pozostałych wpisach dowiesz się znacznie więcej o naszej pracy oraz wspólpracy 🙂

  1. Pracujemy od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00
  2. Możesz do nas zadzwonić 791 032 859 lub napisać serwis@szeran.pl
  3. Zgłoszenie otrzymuje odpowiedni numer, który zapisany w naszym CRM, Tobie pozwoli uzyskać informacje o stanie prac IT, na niego możesz się powoływać.
  4. Przesyłamy numer zgłoszenia na podany adres email do Ciebie lub biura Twojej firmy
  5. Zasadą naszą jest, że standardowy czas naszej reakcji jest do 24 godzin w dniach roboczych. Czas reakcji oznacza, że w tym czasie skontaktujemy się z Tobą ustalając czas i miesce dalszych prac IT
  6. Czas reakcji dla klientów abonamentowych jest uzależniony od ustaleń w abonamencie tego klienta.
  7. Pracujemy zarówno u klienta na miejscu, jak i zdalnie poprzez TeamViewer
  8. Czas pracy konsultanta IT mierzymy w jednostce „każdy rozpoczęty kwadrans”
  9. Stawka za konsultację IT jest zawsze podana wcześniej, jeśli nie znasz jeszcze tej stawki rozliczeniowej, O zmianach będziemy na bieżąco informować.
  10. W zakres naczego wsparcia wchodzą zarówno usługi IT, jak i zakup oprogramowania standardowego i ERP oraz przygotowanie do wyboru zakresu IT w firmie i zarządzanie strukturą IT w kierunku rozwoju Twojej Firmy – szczegóły we wpisach w kategoriach wpisów, które polecamy śledzić na bieząco, bo wiele się dzieje 🙂