#2 Wiadomości z Serwisu – czas reakcji konsultanta IT

  • Kiedy mogę spodziewać się pomocy?,
  • Kiedy konsultant oddzwoni?
  • Czy możecie zająć się moim problemem zaraz, a jeśli nie teraz,  to kiedy?
  • Czasem pada też informacja, że jest to pilne,
  • Kiedy problem będzie rozwiązany?

Pytań jest jest oczywiście więcej lecz skupię się w tym wpisie na czasie reakcji z Serwisu.

Otóż zaraz pozgłoszeniu telefonicznym lub mailowym, mamy takie zasady:

  1. W ciągu max 24 godzin oddzwaniamy, aby uzgodnić zakres prac i termin
  2. Czas reakcji zwykle jest krótszy, lecz gdy nie masz z nami umowy abonamentowej na Opiekę IT, to nie możemy zagwarantować Ci, że zareagujemy szybciej, bo czasem jest napradę gorąco 🙂
  3. Każda umowa abonamentowa ma swoje zasady,, więc w niej jest czas reakcji Serwisu dla Twojej Firmy.
  4. Możesz sobie lekko pomóc, podając jasno temat konsultacji, wtedy jest duża szansa, że wyłonimy go spośród tematów wymagająch dłuższych prac i …. pomożemy od razu przy pierwszym kontakcie.
  5. Czas reakcji nie oznacza, że tym czasie usługa jbędzie wykonana.
  6. Czas reakcji pozwala na kontakt z Twoją firmą i ustalenie szczegółów, co dalej.
  7. Mając numer swojego zgłoszenia, zawsze możesz zadzwonić, napisać maila, zmienić zgłoszenie lub je odwołać.